Shoppingbagen är tom

Du kan inte gå till kassan när shoppingbagen är tom.

KASSA

Betalsätt
Leverans
Bekräftelse
Varor
{{cartData.TotalOrderSumIncVat | lscurrency}}
Frakt
{{cartData.TotalDeliveryCostIncVat | lscurrency}}
{{currentPaymentOption.Name}}
{{currentPaymentOption.Fee | lscurrency}}
{{fee.Description}}
{{fee.AmountIncVat | lscurrency}}
Rabatt
{{cartData.TotalDiscountIncVat | lscurrency}}
Presentkort
{{cartData.TotalGiftCardIncVat | lscurrency}}
Totalt
{{grandTotal | lscurrency}}
Varav moms {{totalVat | lscurrency}}
Jag vill lämna ett meddelande

Genom att klicka på skicka order godkänner du våra köpvillkor. Visa villkor.

Vad kostar frakten?

Inget! Hos oss beställer du alltid fraktfritt oberoende av storleken på din order. Du har även möjligheten att kostnadsfritt byta och returnera din beställning.

När kommer min beställning?

Lägger du din order innan kl.14.00 på vardagar skickas den samma dag. Leveranstiden är på 1-3 arbetsdagar. Leveranstiden kan variera på var i landet du bor.

Var är exakt mitt paket?
Spåra din beställning via Posten.se för att se var din beställning befinner sig just nu. Ange de kollinummer som du fick i leveransmailet som skickades till dig i samband med att du lade din order . Har du inte mottagit något kollinummer i ditt leveransmail så har din order skickats direkt hem till din brevlåda och går därför inte att spåra.


Hur vet jag när mitt paket har kommit till mitt uthämtningsställe?

Du får ett sms till mobilnumret du angav i din beställning som talar om var ditt paket kan hämtas ut samt ditt löpnummer. Använd löpnumret för att hämta ut ditt paket. Du behöver alltid legitimera dig vid uthämtning av paket. Det är bara personen som lagt beställningen som kan hämta ut paketet. Kollinumret som du fick i ditt leveransbekräftelsemail kan du också använda för att spåra ditt paket på postens hemsida.

Borde ditt paket ha anlänt till utlämningsstället men du har inte mottagit någon sms-avisering ?

Ingen fara, anledningen till detta oftast att mobilnumret skrivits in felaktigt i samband med beställningen. Använd dig av kollinumret för att hämta ut din order på utlämningsstället. Kollinumret fick du i ditt leveransbekräftelsemail.


Paketet levereras alltid till närmaste postombud.

Är ditt paket skadat?

Är paketet och/eller innehållet skadat när du får det, anmäl det genast på utlämningsstället. Så hjälper personalen hos ditt postombud dig med hur du ska gå tillväga.

Jag har inte hämtat ut mitt paket. Vad händer nu?

För alla paket som inte hämtas ut inom 14 dagar debiterar Stayhard kunden en avgift på 300 kr. Avgiften motsvarar de faktiska kostnaderna för returfrakt, expeditionsavgift och hantering. Betalningsvillkor är 30 dagar. Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift (det belopp som är tillåtet enligt lag f.n. 50 kr) samt dröjsmålränta och ev. inkassokostnader. Om du ångrat dig när paketet har skickats från oss måste du hämta ut paketet på ditt utlämningsställe och skicka tillbaka det till oss med kundreturen alternativt att du kontaktar oss och talar om att du inte har möjlighet att hämta ut paketet.

Pröva dina nya kläder!

Pröva dina plagg och tänk på att det är viktigt att du är försiktig med deodorant, smink och parfymer. Vill du returnera plagget till oss måste plagget vara i originalskick, med alla etiketter kvar, fria från dofter och fläckar.

HÄR KAN DU LÄSA MER OM -BYTE & RETUR

HÄR KAN DU LÄSA MER OM ÅTERBETALNING

Rabattkoder

En rabattkod kan endast användas en gång per kund. Om du har en giltig kod kommer rabatten dras ifrån totalsumman under "bekräftelse" ovan. Vissa rabattkoder är individuella - därför reserverar vi oss för att dessa rabattkoder kan synas i din kassabild trots att du inte är berättigad. Om du inte är berättigad till rabattkoden kommer den inte att registreras på ditt köp vilket kommer synas på din orderbekräftelse.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Kundtjänst

Telefon: 020-55 45 00
E-post: support@stayhard.se
Öppettider: vardagar 09:30-16:00
Facebook : Klicka här

Stayhards kundtjänst fokuserar på att alla kunder ska känna sig väl bemötta och trygga med sina köp. Därför kan du som kund alltid kontakta kundtjänst om du har frågor, vare sig det gäller frågor om ditt köp eller något annat i samband med din köpupplevelse.

Om Stayhard

Stayhard är ett växande modevaruhus för män med ett brett utbud om drygt 150 varumärken, där både stora väletablerade- och spännande nystartade varumärken samsas. Vi värderar kundnöjdheten högt och för att alla kunder ska känna sig trygga är vi medlemmar i Svensk Distanshandel och Trygg E-handel.

Läs mer om Stayhard.

PARTNERS  

teh.png    post.png    visa-mastercard.png    Klarna2.png   verified-by-visa.png mastercard-securecode.png